Oyun Üretiminde Bir Alternatif Yol

Bu yazıda, 2012 Kasım ayında bir game jam sonrasında “Bir günde 10 bölüm çıkardık, 1 ay kassak biter” diyerek başlayıp ancak 2013 Eylül’de bitirerek yayına açtığımız güzide oyunumuz “Cosmoplan : A Space Puzzle” sonrasında, “Ben nerede hata yaptım?”, “Bir sonraki oyunumda ne yapmalıyım?” ve “Bir daha oyun yapmalı mıyım?” sorularına verdiğim cevapları sizinle paylaşacağım.

Bu uzun cümle ile sizi uzun bir yazının bekleyeceğinin sinyalini almışsınızdır. Bu yazı aslen GDT’de Kürşad Karamahmutoğlu’nun “Her oyununu yapan golünü yiyip oturuyor, pratik tecrübelerinizi paylaşın da biz de aynı golü yemeyelim” teklifi üzerine yazılmış, şimdi de biraz eli yüzü düzeltilip, detaylandırılıp atladığım alt başlıkları da kapsayacak şekilde yeniden kaleme alınmıştır. Yazdıklarım tamamiyle kişisel görüş olup, ekibe, sureci yöneten kişiye göre değişiklik gösterebilecek konulardır.
Devamını okuyun